Fezlan Blogger


Back to Top

Ahad, 12 Mac 2017

Isteri kerat kemaluan suami hampir putus apabila enggan melakukan hubungan seks dengannya

  fezlan        Ahad, 12 Mac 2017   

Rita Yadav ,28 ,menyerang suaminya Ved Prakash,31, di kediaman mereka di Ghaziabad,Uttar Pradesh,megeri di Utara India,khamis lalu.

Dia mendakwa suaminya enggan mengadakan hubungan seks sepanjang 10 tahun daripada 11 tahun perkahwinan mereka  dan percaya Prakash mempunyai kekasih lain.

"Dia pernah berkata ,dia bencikan saya.kami bergaduh setiap hari.Dia berkata,dia benci wajah saya dan mengancam menjalinkan hubungan dengan wanita lain.Saya terdesak untuk mempunyai anak .Saya rayu supaya dia mengadakan seks dengan saya tetapi dia berkata, dia akan melakukannya dengan wanita lain,saya sudah tidak dapat menahan perasaan lagi" kata Rita

Dia akhirnya bertindak untuk meluahkan rasa marahnya khamis lalu apabila Prakash,Pemandu teksi,pulang dari syif malamdan terus ke kamar mandi.

Sebaik keluar,Rita memukul kepala suaminya dengan lesung batu  menyebabkan mangsa pengsan.
http://fezlan.blogspot.com/2017/03/isteri-kerat-kemaluan-suami-hampir.html
Dia mengunakan pisau untuk memotong kemaluan lelaki itu sebelum mengurung mangsa dalam bilik air dan menyerah dirinya di balai polis tempatan.

Dr Saurabh Gupta,Pakar bedah di hospital tempat Prakash dirawat berkata ,mangsa dalam keadaan kritikal ketika tiba kerana kehilangan banyak darah.

"Kemaluannya hampir putus tetapi kami berjaya menyambung semula menerusi prmbedahan selama hampir 5 jam" kata Gupta.

Sementara Prakash masih menjalani rawatan ,Rita Pula ditahan dan di dakwa atas tuduhan menyebabkan kecederaan serius dengan mengunakan senjata berbahaya.

Info dari:-Metro
logoblog
loading...
loading...

Thanks for reading Isteri kerat kemaluan suami hampir putus apabila enggan melakukan hubungan seks dengannya

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan: