Fezlan Blogger


Back to Top

Rabu, 15 Julai 2020

Dirogol berulang kali Atuk Sendiri Sejak Sekolah Rendah

  fezlan        Rabu, 15 Julai 2020   





Ogan Ilir, Sumatera Selatan-Akhir terbongkar kisah atuk yang tega merogol cucunya sendiri sejak Disember 2019, Saat mangsa mencerita kejadian ini berlaku sewaktu dia pulang dari sekolah ,setibanya di rumah atuk menyuruhnya meyalin pakaian sekolah dan meminta menemani atuk untuk menonton tv.
Sempat Juga bertanya kemana yang lain?Atuknya memberitahu mereka pergi ke ibu kota dan akan balik sebelum senja.

Tanpa was sangka ,Hana(bukan nama Sebenar) menuruti segala kemahuan atuknya,Semasa mereka asyik menonton tv drama ,atuknya mendekatinya lalu meraba tubuhnya ,hana cuba mengelak perubatan atuk nya namun gagal,tiba-tiba atuk membesarkan suara tv agar perbuatan tak diketahui mahupun didengari oleh orang lain. Dengan kudarat Hana cuba melarikan diri dari keadaan ini.Dengan pantas atuk menanggal pakaian hana dan melakukan perubatan terkutuk itu,Tanpa rasa malu dan takut.

Setelah detik hitam ini berakhir, Hana memberontak dan akan memberitahu hal ini kepada ibubapanya,Hana tersentak apabila atuknya mengugutnya akan dia akan dipukul jika dia membocorkannya.

Dengan ugutan itu mangsa terpaksa akur, atuknya semangkin berani dan akan melakukan perbuat terkutuk itu lagi apabila ada peluang untuk melakukannya. Mangsa sering di ugut dan sentiasa menuruti kemahuannya. Atuknya berbuat ugutan ini agar mangsa "Supamangsa selalu takut dan harus melayani suspek

Hal terkutuk ini terbongkar, Apabila atuk sakit dan terpaksa pulang ke pelembang, Kerana tidak tahan dengan perlakuan terhadap atuk Mangsa mengambil kesempatan untuk memnceritakan hal berlakunya pada dirinya.ibu nya terkejut dan tak menyangka anaknya diperkosa oleh atuknya sendiri. 
Dengan Segera mereka membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Ogan Ilir, Tetang kejadian yang berlaku.
"Setelah unit PPA Ogan Ilir melakukan penyiasatan dan memperoleh bukti yang mencukupi, kami segera menangkap suspek di rumahnya di Palembang," tegasnya.

Atas tindakannya, tersangka dituduh dengan Pasal 81 ayat 1 RI Undang-Undang Nomor 2016, tentang Perlindungan Anak. Dengan hukuman penjara sehingga 15 tahun
"Suspek kini telah selamat di Ibu Pejabat Polis Ogan Ilir, untuk diproses mengikut undang-undang yang berlaku," jelasnya.
logoblog
loading...
loading...

Thanks for reading Dirogol berulang kali Atuk Sendiri Sejak Sekolah Rendah

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan: