Fezlan Blogger


Back to Top

Rabu, 8 November 2017

[VIDEO]: Wanita Gosok Payudara Ke Muka Lelaki, Penat Diganggu Secara Seksual

  fezlan        Rabu, 8 November 2017   

“Adakah awak mahukan payudara saya?”

Satu kejadian pelik berlaku apabila seorang wanita menolak jatuh seorang lelaki yang dikatakan mengganggunya secara seksual ke atas tanah. Wanita itu kemudian mnanggalkan bajunya dan menggosok payu dara di wajah lelaki sambil memarahinya yang terbaring di atas tanah dalam aksi gangguan seksual yang mengejutkan.



Rakaman rakaman di pusat bandar Ribeirao Preto, selatan Brazil, menunjukkan seorang ‘salesgirl’ muda, yang sedang mengedarkan risalah, menolak jatuh seorang lelaki ke tanah dengan kakinya serta menuduhnya mengganggunya secara seksual di khalayak ramai.

http://fezlan.blogspot.com/2017/11/video-wanita-gosok-payudara-ke-muka.html
Orang ramai hanya melihat dan merakam semasa wanita yang berkemeja biru itu,  menolak jatuh dan membelasah lelaki yang tidak dikenali di atas jalan, wanita itu memarahi dan menjerit dia bosan kerana selalu ‘disentuh dan diganggu secara seksual semasa melakukan tugasnya.

Lelaki yang diserang wanita itu kemudian meminta dan merayunya berhenti dan menyatakan dia hanya berjalan-jalan dan membeli-belah di situ bersama isterinya dan tidak melakukan apa-apa kesalahan.

Wanita tersebut tidak berhenti malah menjerit dia sudah bosan diperlakukan sebagai objek seks, kemudian dia menjerit “Adakah awak mahukan payudara saya?” sebelum menanggalkan pakaiannya dengan marah sehingga menampakkan payudaranya.

Wanita itu kemudian menampar muka lelaki itu sebelum menggosok payudaranya ke muka lelaki itu dalam protesnya.

Orang ramai yang menyaksikan kejadian itu ada yang menyokong tindakan wanita itu dan ada juga yang memarahinya kerana menunjukkan perbuatan tak senonoh di hadapan kanak-kanak.

Akan tetapi kejadian pelik itu sebenarnya adalah pementasan atau lakonan yang dibuat oleh sekumpulan pelakon teater yang ingin memberitahu dan melakukan kempen kesedaran mengenai gangguan seksual yang terpaksa dihadapi oleh pekerja-pekerja wanita di tempat kerja mereka. – DailyMail
logoblog
loading...
loading...

Thanks for reading [VIDEO]: Wanita Gosok Payudara Ke Muka Lelaki, Penat Diganggu Secara Seksual

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan: