Fezlan Blogger


Back to Top

Selasa, 7 November 2017

Kejam!!Suami Tergamak Sembelih Isteri, Dua Anak

  fezlan        Selasa, 7 November 2017   

keadaan isterinya dalam keadaan baju terselak

ANGKARA dadah, seorang lelaki tergamak menjadi pembunuh isteri dan dua anak kecilnya dalam kejadian di sebuah rumah di Bandar Croton, Thailand, semalam.

Menurut sumber, kejadian mengerikan itu berlaku apabila suspek berusia 30 tahun itu terbabit dalam pertengkaran dengan isterinya, menyebabkan wanita itu ditetak bersama dua anak mereka yang berusia lima dan dua tahun.

Suspek bagaimanapun telah diberkas oleh pihak polis dalam satu serbuan di kediamnya pada petang semalam.


Apa yang lebih menyedihkan adalah keadaan mayat sekeluarga berkenaan, mana taknya, mangsa seakan dibuang begitu sahaja oleh suspek di sebuah jambatan berhampiran kediaman mereka.

Menurut pihak polis, kesemua mereka ditemui oleh seorang lelaki yang melalui kawasan itu yang mana turut memaparkan keadaan isterinya dalam keadaan baju terselak. Malah, terdapat kesan tusukan di rusuk kiri, termasuk leher.


Mayat anak lelaki berusia lima tahun lebih memilukan kerana lehernya hampir terputus dan tubuhnya pula dipenuhi kesan lebam, dipercayai dipukul dengan menggunakan objek keras.

Manakala mayat anak bongsunya ditemui bersebelahan ibunya dalam keadaan di balut menggunakan tikar. Turut dikesan bahagian leher mangsa yang mengalami kesan jerut seperti dicekik.

logoblog
loading...
loading...

Thanks for reading Kejam!!Suami Tergamak Sembelih Isteri, Dua Anak

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan: