Fezlan Blogger


Back to Top

Jumaat, 27 Oktober 2017

Sebab Duit, Tergamak Rogol Ibu Kandung

  fezlan        Jumaat, 27 Oktober 2017   

Sebab Duit, Tergamak Rogol Ibu Kandung
OHIO – Seorang lelaki tergamak merogol dan membelasah ibu kandungnya yang berusia 63 tahun hanya kerana wanita itu tidak memberikan wang.

Dalam kejadian di sebuah kawasan perumahan di Cincinati, Amerika Syarikat (AS), suspek yang berusia 45 tahun pada mulanya meminta sejumlah wang dari ibunya untuk membeli dadah.

Bagaimanapun permintaan lelaki itu tidak Sebab Duit, Tergamak Rogol Ibu Kandungdiendahkan oleh warga emas itu.

Berang dengan tindakan ibunya, suspek bertindak mengheret wanita itu di sekeliling rumah sebelum menumbuknya beberapa kali di bahagian muka.

Lebih ‘binatang’ lagi, suspek yang berang kemudian bertindak merogol mangsa sebagai melempiaskan nafsu serakahnya.

Timbalan Pendakwa Raya, Anne Flanagan memberitahu mahkamah bahawa mangsa dalam keadaan separuh bogel cuba melarikan diri dengan memanjat pagar ke rumah jiran.
Bagaimanapun lelaki itu berjaya mengejar sebelum mengheret kembali mangsa ke dalam rumah.

Suspek kemudian yang kemudiannya nyenyak tidur, berjaya ditangkap pihak berkuasa selepas ibunya itu secara senyap menghubungi polis.

Anne dalam keterangannya kepada Hakim Charles Kubicki mengatakan suspek pernah berlaku zalim kepada ibunya beberapa tahun lalu selepas berlaku perselisihan faham diantara dua beranak itu.

Lelaki itu kemudianya dijatuhkan hukuman penjara 11 tahun oleh mahkamah pada Rabu, selepas mengaku bersalah atas dakwaan menyerang, merogol dan mencederakan ibunya.

Mangsa yang kini masih trauma mengalami kecederaan parah di bahagian tengkuk, selain kesan lebam di beberapa anggota badan
logoblog
loading...
loading...

Thanks for reading Sebab Duit, Tergamak Rogol Ibu Kandung

Previous
« Prev Post

Tiada ulasan: